Rihanna a legtökéletesebb modell jótékonysági kampányukhoz!
A nagy múltú Gucci divatcéget eddig nem éppen a jótékony oldaláról ismerhették meg a vásárlók. Azonban ami késik, nem múlik – a vállalat úgy döntött, hogy legújabb kampányát az UNICEF-fel karöltve készíti el, és a kollekció bevételeinek 25 százalékát az alapítványnak ajánlják fel. A Tattoo Heart (Tetkó Szív) fantázianevű projekt arca pedig nem más lesz, mint Rihanna. “Amikor beszéltünk erről a kampányról, akkor nem csak a kreatív feladatok miatt bólintontottunk rá. Sokkal inkább azért, hogy végre bizonyíthassuk elkötelezettségünket a jó cél mellett” – nyilatkozta Frida Gianninni, a Gucci kreatív igazgatója.
Frida az is elárulta, miért éppen Rihannára esett a választásuk: “Úgy éreztük, hogy csakis Rihanna, a csodálatos hölgy és remek énekesnő lehet a projekt arca.” A sztárnak természtesen dagadt a melle a büszkeségtől a felkérés hallatán. Egyébként sem áll távol tőle a divat világa, pár hónapja még saját kollekcióról álmodozott. “Imádom a divatot. Rendkívül kreatív ember vagyok, és szeretném kamatoztatni a képességeimet ezen a téren is” – mondta szerénytelenül |